23
Okt
Har du fået oprettet din Digitale Postkasse?

– Vi tilbyder nu vores kunder at oprette den digitale postkasse


Fra den 1. november 2013 skal alle med et CVR-nummer have en Digital Postkasse, hvor man skal modtage al kommunikation fra det offentlige.

Vi kan tilbyde at oprette din digitale postkasse hos os og modtage din post, så du slipper for alt besværet.

Hvis du er interesseret, så kontakt økonomimedarbejder Stine Banke Nielsen, tlf. 6315 5440 eller mail sbn@patriotisk.dk.

Der skal benyttes NemID medarbejdersignatur til at oprette den digitale postkasse, og har man ikke en medarbejdersignatur, opfordrer vi til at få bestilt den allerede nu, da det kan tage et par uger at få en NemID medarbejdersignatur.

ikonlavI den digitale postkasse vil virksomheder fremover modtage meddelelser om f.eks. sygedagpenge, rykkere for årsregnskaber og indkaldelse til bilsyn. Læs mere på virk.dk/postkasse eller kontakt os og hør, hvordan vi kan hjælpe.