Økonomimedarbejder til kundeopgaver

Økonomimedarbejder til kundeopgaver i rådgivningsvirksomhed med fleksibel arbejdstid

Vil du være med til at varetage bogføring og controlling for større professionelle land- og skovbrug i samarbejde med dygtige kolleger? Har du nogle års erfaring fra en økonomistilling og flair for at udvikle og effektivisere arbejdsgange? Så har vi en spændende stilling som økonomimedarbejder med gode udviklingsmuligheder og fleksible arbejdstider, som kunne være noget for dig.

Om jobbet

Patriotisk Selskab er en rådgivningsvirksomhed i Odense med ca. 80 medarbejdere, der yder rådgivning til store professionelle jordbrugsvirksomheder inden for bl.a. økonomi, planteavl, miljø og jura. Foruden land- og skovbrug beskæftiger vores kunder sig også med bl.a. udlejning, turisme og oplevelsesøkonomi.

Som vores nye økonomimedarbejder kommer du til at samarbejde med både økonomirådgivere og -konsulenter om at yde vores kunder den bedste rådgivning og service.

Dine primære opgaver bliver:

  • Bogføring
  • Skatteregnskaber
  • Årsrapporter
  • Momsopgørelser
  • Udvikling og effektivisering af arbejdsgange

Om dig

Du har erfaring med bogføring og kender momsreglerne. Du kan fx have en akademiuddannelse inden for regnskab eller være i gang med en HD(R). Har du erfaring med at arbejde i Navision/BC, vil det være en fordel.

Dertil er det vigtigt, at du trives med kundekontakt og -service over både telefon og mail og ved fysiske møder, da det kommer til at udgøre en stor del af din hverdag.

Vores dagligdag er præget af frihed under ansvar, og derfor søger vi en kollega, som er struktureret, serviceminded og punktlig, så opgaverne bliver løst i den rigtige rækkefølge og til tiden.

Vi ser desuden gerne, at du er nysgerrig på dine kolleger, kunder, branchen og det større billede, når du løser en opgave. Du interesserer dig for, hvorfor dine opgaver skal løses, og hvad det produkt, du leverer, skal bruges til. Selvom du ikke nødvendigvis har et indgående kendskab til landbruget, er du indstillet på at få indsigt i erhvervet og kundernes virksomheder.

Vi tilbyder
Hos Patriotisk Selskab har vi fokus på din trivsel og udvikling. Vi scorer højt i de løbende trivselsmålinger og er lydhøre over for nye input. Vi investerer gerne i din faglige og personlige udvikling og tilbyder løbende relevante kurser og efteruddannelse – fx en HD(R), hvis det er noget, du er interesseret i.

Du bliver en del af et socialt velfungerende team i Økonomiafdelingen – vores største afdeling – og får mange dygtige og højtspecialiserede kolleger at sparre med.

Herudover får du flextid, frihed under ansvar og rig mulighed for selv at tilrettelægge din dag, så der også er plads til fritid ved siden af. Arbejdsmiljøet er fagligt og ambitiøst, samtidig med at det sociale samvær har høj prioritet. Vi har en god frokostordning samt en aktiv personaleforening og kunstforening.

Ansøgning

Du behøver ikke at sende os en ansøgning. Send blot CV og eksamenspapirer uden CPR-nr. til HR på job@patriotisk.dk.

Stillingen ønskes besat snarest, og vi indkalder derfor løbende kandidater til samtale.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anders Halberg på tlf.: 2250 4444 eller mail: ach@patriotisk.dk.

 

Du kan finde stillingsopslaget som pdf her.

Patriotisk Selskab f.m.b.a
Ørbækvej 276
5220 Odense SØ

Tlf. +45 6315 5400
E-mail: patriotisk@patriotisk.dk

Kontoret er åbent:
Mandag-torsdag kl. 8.00-16.00
Fredag kl. 8.00-15.30

CVR: 61676228

Bliv medlem af Patriotisk Selskab, og få kvalificeret og fagligt skarp rådgivning, der kan rykke din forretning og bundlinje.

Accept af privatlivspolitikken*

© 2023 Patriotisk Selskab f. m. b. a.

PATRIOTISK SELSKAB F.M.B.A
Ørbækvej 276
5220 Odense SØ

Tlf.: +45 6315 5400
E-mail: patriotisk@patriotisk.dk

Kontoret er åbent:
Mandag-torsdag kl. 8.00-16.00
Fredag kl. 8.00-15.30

CVR: 61676228