Løn- og økonomimedarbejder til lønadministration for kunder

Har du erfaring med lønkørsel, og kunne du tænke dig at servicere en række landbrugsvirksomheder inden for lønadministration samt løse diverse økonomiopgaver? Så er du måske vores nye løn- og økonomimedarbejder.

Om stillingen
Du skal sammen med vores erfarne lønrådgiver stå for Patriotisk Selskabs ”lønservice” – dvs. klare lønadministrationen for vores kunder. Der er fart på i hverdagen – men også masser af grin og godt kollegaskab.

Patriotisk Selskab er en rådgivningsvirksomhed beliggende i Odense, hvor vi yder rådgivning til professionelle landbrugsvirksomheder i hele landet. Du bliver en del af vores økonomiafdeling, som rådgiver og løser opgaver inden for bl.a. driftsøkonomi, skat, budgetter, bogføring, strategi – og selvfølgelig løn. Afdelingen består af ca. 50 medarbejdere ud af i alt 80. Udover økonomiafdelingen har vi en planteavlsafdeling, en husdyr-, miljø- & juraafdeling og en stab.

Dine arbejdsopgaver, som udføres for vores kunder, bliver:

 

Stillingen er på 30-37 timer ugentligt alt efter din profil og dine ønsker.

Om dig
Vi forventer, at du har 3 til 5 års erfaring med lønningsbogholderi for timelønnede, funktionærer og evt. udenlandske medarbejdere samt med bogholderifunktioner generelt.

Du er regnskabsuddannet, gerne med en merkonom i regnskab eller lignende, og du har et solidt kendskab til et eller flere økonomisystemer.

Som person trives du med kundekontakt- og service, da det kommer til at udgøre en stor del af din hverdag.

Du har et godt humør og en positiv og konstruktiv tilgang til dialogen med kunderne og de udfordringer, der skal løses. Løn er et følsomt område ude på arbejdspladserne, og det forstår og anerkender du. Lønnen skal være korrekt, og det sætter du en lige så stor ære i, som arbejdsgiver gør.

Stillingen indebærer frihed under ansvar, og du kommer i høj grad selv til at tilrettelægge din dag. Derfor er det vigtigt, at du er struktureret og systematisk, så opgaverne bliver løst korrekt, i den rigtige rækkefølge og til tiden. Vi tilbyder Udover en spændende stilling får du også gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du får mange dygtige og højtspecialiserede kolleger at sparre med og spørge til råds, ligesom vi gerne sørger for, at du løbende får relevant efteruddannelse.

Du får desuden flextid.

Vi tager altid godt imod nye medarbejdere. Vi sørger bl.a. for en skræddersyet introduktionsplan til dig, og du får en plads i vores interne netværksgruppe for nye medarbejdere, så du lærer organisationen og kollegerne godt at kende fra start.

Herudover har vi en kantineordning, personaleforening og kunstforening.

Ansøgning
Ansøgning, cv og relevante bilag – uden CPR-nr. – sendes til HR-konsulent Anne Jensenhr@patriotisk.dk snarest muligt. Vi vurderer løbende de indkomne ansøgninger.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Michael Mortensen.

Du kan se stillingsopslaget som pdf her.