Fra 1. juli er det lovpligtigt for arbejdsgivere at stille et system til rådighed for medarbejdere, som de kan registrere deres daglige arbejdstid i. Men hvad betyder det i praksis for dig, som er arbejdsgiver?
Det kan du blive klogere på den 12. juni kl. 8.30, hvor vi afholder et gratis webinar om de nye regler.
Her vil løn- og HR-rådgiver Lisbeth Skovbjerg Madsen bl.a. konkretisere, hvad du som minimum skal gøre for at leve op til de nye regler om registrering af arbejdstid, og hvordan du i praksis kan gribe det an. Du får også konkrete eksempler på systemer til tidsregistrering og de muligheder, de rummer.
LÆS OGSÅ: Nyt krav om tidsregistrering på alle arbejdspladser
Tid og sted
Tid: Onsdag den 12. juni 2024 kl. 8.30
Sted: Foran din computer – webinaret afholdes via Teams. Vi sender et link til din mail tirsdag den 11. juni, som du kan deltage via.
Tilmeldingsfrist: Tirsdag den 11. juni kl. 12.
Nb. Webinaret vil ikke blive optaget og tilsendt efterfølgende.
Tilmelding
Det er gratis at deltage i webinaret, men kræver tilmelding. Du tilmelder dig via formularen nedenfor. Husk at angive den e-mail-adresse, du vil modtage Teams-link til mødet på.