Udadvendt løn- og HR-rådgiver til kundeopgaver

Udadvendt løn- og HR-rådgiver til kundeopgaver

Vi søger en erfaren og professionel løn- og HR-rådgiver til at servicere og rådgive vores kunder om løn- og personaleforhold. Der vil desuden blive mulighed for opgaver inden for fx ledelsesrådgivning og bogholderi.

Som vores nye kollega bliver du en del af en fagligt stærk og socialt velfungerende afdeling, hvor der er fokus på din trivsel og udvikling.

Hvis det lyder som noget for dig, så tøv ikke med at sende os dit CV!

 

Om stillingen

Som den ene af tre medarbejdere i vores lønteam kommer du til at rådgive vores kunder i løn- og personalespørgsmål og administrere lønnen for deres ansatte. Med tiden får du din egen portefølje af kunder, og foruden at sikre deres medarbejdere den rigtige løn til tiden hjælper du også med bl.a. skat, refusion, feriepenge, orlovsydelser, overenskomster og pension. Der vil desuden blive mulighed for opgaver inden for ledelsesrådgivning og bogholderi.

Patriotisk Selskab er en landboforening, og vores kunder er professionelle jordbrugsvirksomheder, der foruden land- og skovbrug også beskæftiger sig med bl.a. udlejning, turisme og oplevelsesøkonomi. Vi er kundernes fortrolige sparringspartnere, og deres tillid og tilfredshed er afgørende pejlemærker i vores daglige arbejde.

Du bliver en del af en fagligt stærk og socialt velfungerende afdeling, hvor der aldrig er langt til sparring med kolleger eller din leder. Stillingen er på cirka 25 timer om ugen alt efter din profil og dine ønsker.

Om dig

Du er et struktureret og imødekommende menneske med respekt for deadlines og en professionel tilgang til dialogen med kunden. Dertil har du solid erfaring med lønadministration og en bred indsigt i personaleforhold.

Kundekontakt og -service er et centralt element i stillingen, og derfor er det vigtigt, at du kan se dig selv i en udadvendt funktion, hvor du er i løbende og tæt dialog med kunden.

Vi tilbyder

Hos Patriotisk Selskab har vi fokus på din trivsel og udvikling. Vi scorer højt i de løbende trivselsmålinger og er lydhøre over for nye input. Vi investerer gerne i din faglige og personlige udvikling og tilbyder løbende relevante kurser og efteruddannelse.

Herudover får du flextid, frihed under ansvar og rig mulighed for selv at tilrettelægge din dag, så der også er plads til fritid ved siden af.

Arbejdsmiljøet er fagligt og ambitiøst, samtidig med at det sociale samvær har høj prioritet. Vi har en god frokostordning samt en aktiv personaleforening og kunstforening.

Send os dit CV

Du behøver ikke at sende en ansøgning. Send blot dit CV (uden alder og CPR-nr.) til HR@patriotisk.dk snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anders C. Halberg på tlf. 2250 4444.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Du kan finde stillingsopslaget som pdf her.

Patriotisk Selskab f.m.b.a
Ørbækvej 276
5220 Odense SØ

Tlf. +45 6315 5400
E-mail: patriotisk@patriotisk.dk

Kontoret er åbent:
Mandag-torsdag kl. 8.00-16.00
Fredag kl. 8.00-15.30

CVR: 61676228

Bliv medlem af Patriotisk Selskab, og få kvalificeret og fagligt skarp rådgivning, der kan rykke din forretning og bundlinje.

Accept af privatlivspolitikken*

© 2023 Patriotisk Selskab f. m. b. a.

PATRIOTISK SELSKAB F.M.B.A
Ørbækvej 276
5220 Odense SØ

Tlf.: +45 6315 5400
E-mail: patriotisk@patriotisk.dk

Kontoret er åbent:
Mandag-torsdag kl. 8.00-16.00
Fredag kl. 8.00-15.30

CVR: 61676228