Lad os gøre løn og personaleforhold nemt for dig
Lønudbetaling er vigtigt for enhver virksomhed, men det kan være både tidskrævende og kompliceret. Derfor tilbyder vi at klare lønadministrationen for dig.
Hos Patriotisk Selskab sidder vores lønteam klar til at hjælpe dig med alle opgaver, der er forbundet med at administrere lønnen for dine medarbejdere. Det omfatter både praktiske og lovgivningsmæssige opgaver, der sikrer, at dine medarbejdere får deres rette løn til tiden, og at alle nødvendige skatter og afgifter bliver betalt korrekt.
Foruden lønadministration tilbyder vi også rådgivning om personaleforhold, HR og ledelse. Dette omfatter bl.a. hjælp til:
- Håndtering af fravær ved sygdom og barsel (for både medarbejdere og selvstændige)
- Sygedagpengeforsikring for arbejdsgivere og selvstændige
- Arbejdsgivers forpligtelser og muligheder for refusion
- Regler for elever og udenlandsk arbejdskraft
- Ansættelse af ægtefælle
- Registrering af arbejdstid (lovpligtig fra 1/7-24)
- Håndtering af stressramte medarbejdere
- Rådgivning omkring blandt andet funktionærloven, ferieloven, sygedagpengeloven og barselsloven
- Den svære samtale
Vores lønteam består af Lisbeth Skovbjerg Madsen (løn og HR), Rikke Brandt Jespersen (Løn), Mette Snedevind (Løn) og Christina Bagge Frederiksen (Løn).
Skal vi klare lønadministrationen for dig? Eller har du brug for rådgivning inden for personaleforhold? Så kontakt løn og HR-rådgiver Lisbeth Skovbjerg Madsen på lsm@patriotisk.dk.